Zboží 1. jakosti
Více

Zboží 1. jakosti

Dobrá cena
Více

Dobrá cena

Solidní přístup
Více

Solidní přístup

Doprava zdarma
Více

Doprava zdarma

Otevírací doba

Přes značné množství prodaného zboží jsme doposud všechny reklamace vyřešili v souladu se zákonem k spokojenosti zákazníka. Při převzetí zboží zkontrolujte obal jestli nejeví známky poškození. Doporučujeme zboží rozbalit , zkontrolovat a odzkoušet do dvou dnů od převzetí. Můžete tím předejít případným komplikacím.

Řešení reklamací

Veškeré nabízené zboží je 1.jakosti a je na něj poskytována záruka dle platných legislativních předpisů.

Dodané zboží je mechanicky poškozené

Toto se stává v případě cca 0,5% dodaného zboží. Zákazník má dva dny od převzetí zboží na rozbalení a kontrolu zboží.

Jestliže je zboží po rozbalení mechanicky poškozené (rozbité,prasklé,odřené apod.) neprodleně nás o tom informujte na tel. 773 696 595 popř. e-mail: reklamace@aimarket.cz

V žádném případě nevyhazujte obal poškozeného zboží, neboť tento slouží jako důkaz k uznání reklamace.

Poškození dopravou můžete nahlásit na lince zákaznického servisu PPL = 844 775 775.

Přepravce sepíše u zákazníka škodní protokol.

V případě ,že se prokáže poškození zboží dopravou,prodejce zajistí svoz a zaslání nového zboží na své náklady.

Záruční doba začíná běžet od dodání nového zboží.

Zboží nefunguje při prvním zapnutí

Jelikož prodáváme značkové zboží, toto se stává zcela mimořádně.

V případě , že je zboží při prvním spuštění do provozu nefunkční, neprodleně nás o tom informujte na e-mail: reklamace@aimarket.cz

Jestliže se prokáže, že zboží je vadné (závada není způsobená instalací,mech.poškozením apod.), je úplné ( včetně ochranných folií –polepů, příslušenství ) a je v originálních obalech bez jakýchkoliv vnějších známek použití (povrchních škrábanců apod.), bude vám zasláno nové zboží na naše náklady.

Výměna za nové zboží je možná pouze do 14-dnů od zakoupení dodání.

Zboží přestalo fungovat v záruční době

Jestliže se projeví vada v záruční době neprodleně nás o tom informujte na. e-mail: reklamace@aimarket.cz. Ve zprávě uvedete zejména model výrobku a číslo pořizovací faktury.

Neprodleně Vás budeme informovat o dalším postupu. (odkážeme na příslušný servis, popřípadě objednáme svoz reklamovaného zboží k nám).

Po dobu záruční doby Vám doporučujem uchovat obal. V případě stahování vadného výrobku k nám, tak předejdete poškození a následným komplikacím.

Za prohlášení a škody, které se způsobí jinde než u nás (v servisu apod) neneseme žádnou odpovědnost.

Mimosoudní řešení sporu

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce,:se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http//www.coi.cz

Zboží 1. jakosti
Více

Zboží 1. jakosti

Dobrá cena
Více

Dobrá cena

Solidní přístup
Více

Solidní přístup

Doprava zdarma
Více

Doprava zdarma